تف بر صورت صهیونیست ها

✳️ تف بر صورت صهیونیست‌ها!

✅ فرار غول نظامی جهان با ارتش 700 میلیارد دلاری و آن همه امکانات و تجهیزات از سوریه، داغترین خبر این روزهای رسانه ها ومحافل سیاسی می باشد.تحلیلگران درباره خروج آمریکا از سوریه احتمال‌ها و حدس‌های متعددی دارند! برخی این گفته دونالد ترامپ که"7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم” را در کنار گفته دیگرش درباره «گاو شیرده بودن عربستان» قرار می‌دهند و این نتیجه را می‌گیرند که ترامپ با خروج از سوریه قصد دارد هزینه‌های دنبال کردن سیاست‌های خود را به صورت نیابتی به حاکمان دست‌نشانده‌اش در منطقه تحمیل کند و در داخل نیز با بازگرداندن سربازان آمریکایی محبوبیت بخرد.
برخی دیگر می‌گویند این اقدام در راستای سیاست بازگشت به داخل رئیس‌جمهور آمریکا است.
گروهی هم می‌گویند اساساً این اقدام یک عمل انتخابی نبود و ترامپ چاره‌ای جز فرار از منطقه نداشت!
اگر هر یک از این تحلیل‌ها یا دیگر برداشت‌ها هم که این روزها مطرح است درست باشد، در عمل فرق چندانی ندارد چرا که در هر صورت خروج از سوریه آسیبی جدی بر هیمنه آمریکا وارد خواهد کرد.
آمریکایی که همه می‌دانند با هدف سرنگونی دولت قانونی سوریه به این کشور آمد، اکنون در حالی سوریه را ترک می‌کند که رئیس جمهور سوریه باکمک وحمایت جبهه مقاومت و ایستادگی مردمش ، فریاد پیروزی و سربلندی سر می دهد و سران عرب که برای سرنگونی اش لحظه شماری می کردند حالا برای ترمیم ارتباط خود با بشار اسد با یکدیگر مسابقه گذاشته اند.
فراتر از آن خروج آمریکا از سوریه هر دلیلی هم که داشته باشد، بی‌تردید موجب دلسردی و تنهایی بیشتر صهیونیست‌ها خواهد شد؛ آن هم در حالی که اکنون نیروهای مستقر در مرزهای سرزمین‌های اشغالی منتظر کوچک‌ترین خطای رژیم صهیونیستی هستند تا سرزمین‌های اشغالی را به جهنم تبدیل کنند؛ چنانکه «حیمی شالیو» تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این تصمیم ترامپ را تف کردن به صورت رژیم صهیونیستی می‌داند و می‌نویسد: «این تصمیم پیروزی‌ای برای بشار اسد، ایران و روسیه و روزی ناگوار برای اسرائیل است که در منطقه تنها خواهد ماند.

  • 5 stars
    ...
    نظر از: ...
    1397/10/06 @ 08:01:27 ب.ظ

    ... [عضو] 

    سلام
    به امید نابودی این غده سرطانی

  • پاسخ از: عابدی
    1397/10/09 @ 08:14:17 ق.ظ

    عابدی [عضو] 

    ان شاالله
    http://ivan.kowsarblog.ir/

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.