گزارش نشست سیره فاطمی در جمع بانوان و طلاب

با صلوات بر محمد و آل محمد)ص(؛ با احترام؛ خانم منصوری از برگزاری نشست فاطمی توسط مبلغین در روستاهای شهرستان ایوان خبر داد. سخنران این نشست خانم روان­بد، از مبلغین برجسته مدرسه علمیه زینبیه(س) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به مناسبت دیگر اشاره داشت که بزرگ­ترین مناسبت انقلابی، به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) است.

وی بیان داشت: فاطمه یعنی بریده شده از آتش. رسول اکرم(ص) می­فرماید: دخترم را فاطمه نام نهادم؛ زیرا خداوند او را و هر که او را دوست دارد از آتش جهنم دور می­گرداند. ما اگر کسی را دوست داشته باشیم، هر آنچه را که به او منتسب می­شود دوست داریم.

وی گفت: الگوهای ماندگار حضرت زهرا(س) برای سایر ملل و اعصار چه می‌باشد و چه عواملی باعث جاودانگی این الگوها شده است؟ حضرت زهرا(س) برای همه اعصار و همه نسل­ها الگوها و آموزه‌های عبادی، اخلاقی، رفتاری، سیاسی و اجتماعی ارائه داده‌اند و علل جاودانگی آن حضرت جهان‌بینی خاص آن حضرت، داشتن اندیشه‌ای فراتر از زمان و مکان، پیوند با سرچشمه هستی، تبلور ارزش­های انسانی، داشتن تدبیر شگرف و عمیق جامعیت و کمال می‌باشد.

بدون تردید شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در همه اعصار و قرون گذشته الگوی بسیار مناسبی برای مردم خصوصاً نسل جوان بوده و هست.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.