برگزاری دوره تربیت مربی کودک

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) ایوانغرب، بیان داشت: مهد كودك برای بچّه­ها عموما جذابیتی بیش از خانه و خانواده دارد و نیز نقشی بسیار اساسی و مهم در تربیت كودكان ایفا می­كند. تأثیرپذیری كودكان در مهد كودك به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است . 

ایشان همچنین ابراز داشت: اگر مربیان، افرادی آموزش دیده، كارآمد و متخصص در زمینه تربیت كودكان باشند، خواهند توانست به بهترین شكل ممكن كودكان را تربیت كنند.

خانم عابدی گفت: در سال­هاي اخير، موسسات با استقبال زياد مخاطب كودك و نوجوان مواجه شدند ولي به علت عدم وجود نيروهاي صاحب صلاحيت و كار آزموده، نيروهايي كه در اين زمينه آموزش­هاي لازم را نديده بودند مورد استفاده قرار گرفتند كه منجر به بروز مشكلاتي گرديد كه همين روند منجر به ادامه دوره­هاي تربيت معلم  مهد و پيش دبستاني شد.

وی همچنین افزود : در همین راستا اولین دوره تربیت مربی­گری کودک را همزمان با فصل زمستان با حضور 43 نفر از طلاب، اساتید و بانوان سطح شهرستان در این مرکز برگزار کرده است. اساتید دوره حجت­الاسلام والمسلمین فرمانی مشهور به عمو روحانی و حجت السلام موسی کاظم می­باشد که آموزش کارهای دستی با کاغذ، بادکنک، شعر، نمایش و … را در برنامه خود داشتند؛ دوره­هاي آموزش مربيان مهد و پیش دبستانی در قالب دو گروه آموزشي در مدت  سه روز از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 17 عصر انجام می­شود. ضمنا در پایان دوره، مدرک معتبر مربی­گری کودک به کلیه کسانی که با موفقیت دوره­ها را به پایان رسانده­اند، اعطاء می­شود.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.