کارشناس مسایل سیاسی و مبلغ اعزامی ایام محرم

کارشناس مسایل سیاسی و مبلغ اعزامی ایام محرم ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام، بیان داشت: در بین طرفداران امام حسین دو نوع نگاه وجود داشت؛ برخی به امام علم داشتند و و برخی معرفت داشتند. علم تنها کافی نیست در واقعه عاشورا گروهی که معرفت نداشتند، به شناخت واقعی نرسیده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایوان، حجت­الاسلام والمسلمین عزتی، در جمع عزاداران حسینی گفت: اصل اولی در زندگی یک طلبه بلکه یک مسلمان معرفت به امام خویش است. با نگاه به واقعه کربلا می­فهمیم که تاریخ تکرار نمی­شود ولی تجربیات و اتفاقات آن تکرار می­شود.

وی افزود: یک طلبه موفق کسی است که در زندگی خود جهت­گیری درستی ایجاد کند و این بر می­گردد به همت، تلاش و اساتید شما … خواندن کتاب­های معتبر مثل کتاب شهید مطهری(ره).

در ادامه حجت­الاسلام والمسلمین عزتی به چند گام اساسی برای رسیدن به معرفت اشاره کرد: مهم­ترین گام برای رسیدن به معرفت شناخت و درک ولایت و جایگاه شیعه در اسلام است؛ سپس معرفت و ایمان به شوون ولایت و کارکردهای آن، اسوه و الگو قرار دادن امام، درک صحیح از معنویات و مواضع رهبری، عدم تاویل به رای کردن، شناخت دوستان و دشمنان اهل بیت علیهم­السلام، اطاعت عملی از ولایت و ملازم امام و رهبری بودن.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.