آیا #تراریخته سرطان زا است❗️

 


1⃣ برخی معتقدند #تراریخته ها سرطان زا نیستند، و این یک شعار توخالی است و در هیچ مرکز معتبر بین المللی اثبات شده نیست، تنها فرضیه های احتمالی و احتیاطی است.

2⃣تولید محصولات #تراریخته به نظر علما، به نص صریح قرآن تغییر در خلقت و یک امر شیطانی است، چه سرطان زا باشد یا نباشد.

3⃣امروزه در گوشه و کنار توسط برخی دلسوزان، برای ورود و تولید و توزیع محصولات غذائی #تراریخته روشنگری می شود.

? اما جالب است بدانید، بزرگترین نوع #تراریخته ، تولید واکسن های جدید به روش غیر سنتی و #تراریخته می باشد. و باید درخصوص تغییرات ژنتیکی احتمالی مصرف این نوع واکسن ها بر روی ژنتیک انسان و تغیر نسل جدید ایرانی ها بررسی علمی صورت پذیرد.

? عجیب اینکه بزرگترین حامی واکسن ها ، پرچمدار مبارزه با #تراریخته جناب پروفسور کرمی می باشد.

4⃣به نظر بنده مهمتر از فرضیه سرطان زا بودنِ تراریخته ها، بررسی تغییر غیر عادی در رشد نامتعارف و یا نقصان اجزای جنین در مادران بارداری است که محصول #تراریخته و یا واکسن #تراریخته مصرف می کنند.

5⃣ هرچند خوشبختانه بر روی محصولات غذائی درج عبارت #تراریخته اجباری است، اما این محصولات #درآمیخته خوراک اصلی دامداری های کشور شده است، بررسی دقیق رشد نامتوازن و یا سلامت دام و جنین مادرانی که قبل و حین بارداری مرغ، تخم مرغ، شیر و گوشت دام با خوراک #تراریخته مصرف کرده اند نیاز است.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.