آخرین سفارش

شهید مصطفی چمران :امام زمان بسم الله الرحمن الرحیم در میان ما حاضر است و در میان ما زندگی می کند. او ما را می بیند، ولی ما از دیدنش محروم هستیم. ماییم که قلب و روحمان از بار گناهان پوشیده شده و قادر نیستیم وجود مبارکش را درک کنیم او از ما غیبت نکرده است، ماییم که از او غیبت کرده ایم.

شهید سیف الله رحیمی: از مردم می خواهم که امام را تنها نگذارند و همیشه در صحنه باشند و سعی کنند به دنبال راه خیر بروند و کاری کنند که امام زمان از آنها راضی باشد.

شهید عبدالرضا فرخ روز: توصیه ای که من دارم این است که شبانه روز دعا کنید تا صاحب اصلی ما، امام زمان بسم الله الرحمن الرحیم، در ظهورش تعجیل کند و به داد ما مسلمانان برسد.

شهید مصطفی احمدی:ای معلمان! شما مسئولیت بزرگی برگردن دارید. آینده انقلاب را در نظر بگیرید و از هیچ کوششی دریغ نکنید و چنان اسلام و قرآن را در مدارس پیاده کنید تا امام زمان بسم الله الرحمن الرحیم از شما خشنود گردد. شهید عبدالمحمد اردی زاده از دوستانم که به دانشگاه راه پیدا کرده اند، تقاضا می کنم که کمر خدمت به ضعیفان و محرومان ببندند و در راه پیشرفت مملکت، سعی و کوشش فراوان کنند؛ چرا که کشور را باید برای ظهور امام زمان بسم الله الرحمن الرحیم آماده کنیم.

شهید احمد عصاره شوشتری:ای ملت شهید پرور ایران! شما چه سعادتی پیدا کرده اید که خداوند متعال، مسئولیت هموار کردن راه حضرت مهدی بسم الله الرحمن الرحیم و آماده کردن (دنیا) برای ظهور او را بر عهده شما گذاشته است. باشد که با پیروی از رهبر عزیزمان، از عهده این مسئولیت سنگین، خوب برآییم و در برابر خدا رو سفید باشیم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.