چقدر او ما را دوست دارد؟

راز داستان حضرت یوسف که احسن القصص است عشق پدر به پسر است عشق پدر راز بسیاری از داستان های قرآنه بسیار که می گم نه اینکه تعدادشون زیاد باشه چون عشق پدر عشق پنهانه اگر پدری پدر خوبی باشه که از خود گذشته باشه تازه قلبش به اندازه ی دریاها و اقیانوس ها جای محبت فرزند خواهد بود و در قرآن عشق یعقوب به یوسف می خواست در کنار عشق مجازی زلیخا به یوسف در مقام مقایسه نشون داده میشه

اولین چیزی که خوب بود بعد از سریال حضرت یوسف به ذهن می آمد این می بود که چه پدر عاشقی اینقدر گریه کرد تا نابینا شد، ما اینو مزه نکردیم

راز داستان حضرت یوسف عشق پدر به پسر است و راز عشق پدر به پسر، عشق امام به امت است،

ماها برای امام زمان(عج) مریض نمی‎شویم و تب نمی‎کنیم و حوصله‌ی‎مان در فراغ حضرت زیاد شده، ولی به نص کلمات حضرت علی علیه السلام و امام باقر علیه السلام که می فرمایند “اگر شما مریض شوید ما به خاطر شما مریض می شویم ما به خاطر شما محزون می شویم اگر محزون بشید . ما به خاطر شما شاد می شیم اگر شاد بشید” ـ بنابراین هیچ کس نمی‎تواند به سادگی درک کند که یک امام، مأموم خودش را چقدر دوست دارد، هرکس این را بفهمد مطمئنا به معراج خواهد رفت.

خیلی سخته درک این معنا آیا میشه اینو حس کرد ؟

اولین حرفی که ما می زنیم اینه که مگه من کی ام یا به چه درد آقا می خورم که آقا منو دوست داشته باشه؟

ببین عزیز من نعوذبالله یک وقت آقا رو با خودت مقایسه نکنی ما آدمای خودخواهی هستیم کسی که به دردمون بخوره رو دوست داریم ولی آقا که اینطوری نیست تا حالا خودت این احساس عاشقی رو نداشتی نه؟ نمی تونی باور کنی امام یک چنین وجود نازنینی رو داره؟

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.