ما مسافریم ...


ما مسافریم و سفر، سرنوشت محتومی که با «هجرت» آغاز می شود، تو را به «جهاد» می طلبد و «عشق» آن را در «صراط مستقیم» قرار می دهد که حضرت حق تعالی فرمود : « الذین ءامَنُوا اَشَدُّ حُبّا لله »

«شهادت» کمال عشق است؛ آن زمانی که عاشق با ندای «ارجِعی اِلی رَبِّک» با فدا کردن جان خویش تحفه ی «عِندَ رَبِهِّم یُرزَقونَ» را دریافت می کند.

کاروان عاشورائیان بار دیگر در کربلای ایران منزل می گزیند و صفوف یاران حسین (علیه السلام) از زن و مرد و پیر و جوان به هم پیوسته می شود. دوباره عبودیت،ولایت،همت و شهادت کنار هم آمدند و اصحاب حسین (علیه السلام) نوبت به نوبت رفتند و ما نظاره گر و جامانده از کاروان . در آخر نیز امیر قافله نور در خرداد 68 به جمع یاران بسیجی اش پیوست و قافله را به علمداری جانباز سپرد تا همراه قافله سالار عشق «سید علی خامنه ای» به سوی منزل مهدویت سفر عشق را تداوم بخشیم .

اما تو نیز اگر طهارت داشته باشی و چشم و گوش دل را بگشایی، اگر نعلین خود را در این وادی مقدس از پا درآوری، تو هم شنوای «هل من ناصر ینصرنی» خواهی شد و اجابت یارانش را مشاهده خواهی نمود. پس بایستی خاکریز به خاکریز کسب معرفت کنی و جلو بروی….


( ✅ ڪپے با ذڪر صلـ ? ـوات آزاد ❗️)


•?{ #کتاب_سفرنامه_عشق

•?{ #شهداییمـ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.