#قدر_شب_قدر_را_بدانیم!

 

? شب قدر، ویژه‌ترین شب سال است. بیاییم امشب، #ویژه شویم. ویژه شدن در این شب، یعنی #تطهیر خود از زشتی‌هایی که قدر و اندازه‌ی ما را کوچک می‌کند.
? ویژه شدن در این شب یعنی اراده و تصمیمی #صمیمی و صادق به قدر و اندازه‌ی یک قرن. یعنی شکستن خودِ شیطانی. یعنی بخشیدن #همسر و اطرافیان. ویژه شدن یعنی مروّت، مهربانی و صبرِ بدون داد و قال، بر ترک گناه، انجام دستورات خدا و مشکلات زندگی. ویژه شدن یعنی در شب قدر، ببخشم تا #بخشیده شوم.
? قدرِ شب قدر را کسانی می‌دانند که زیر خروارها #خاک در خانه قبر، حسرت قدر را بر دل خود دارند. قدر شب قدر را بدانیم و قدر و منزلت خود را به اندازه‌ ایمان ثابت هزار ماهه، رقم بزنیم.
? در فرصت کم‌نظیر امشب، #قلب تقلّبی خود را منقلب کنیم و با دلی ساده و صاف، دست کودکانه خود را همچون #یتیمی مضطرّ و بی‌پناه در دست مهربان‌ترین پدر یعنی صاحب امشب، #امام_عصر (عج) بگذاریم. امشب دستان یتیم‌نواز او را محکم بگیریم چرا که او در ویژه‌ترین شب سال، ویژه‌ترین دعاها و مناجات را می‌سراید شاید که #مروارید اشکهای او سیاهی و آلودگی من بیچاره را شستشو دهد.

  • 5 stars
    نظر از: یار مهـــدی
    1398/03/06 @ 09:38:49 ق.ظ

    یار مهـــدی [عضو] 

    سلام. التماس دعا!

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.