سایه جنگ!


بسم رب الشهدا 

چقدر دقیق گفتی در عین زیبایی سید مرتضی!
عجیب است که باز هم این همان دهکده جهانیست که در زیر نور آسمانش بسیجیان رمل های فکه زیسته اند، همان دهکده جهانی که در نیمه شب هایش ماه هم بر کازینو های لاسوگاس می تابیده، هم بر حسینه دو کوهه و هم بر گورهایی که در آن بسیجیان از خوف خدا و عشق به او می گریستند. دنیای عجیبی است نه؟
سید شهیدان اهل قلم! دنیای عجیبی است؛ این همان دهکده جهانی است که بسیجی از همه چیزش، از زندگی آسوده و همسر مهربان و فرزند دوست داشتنی اش و … همه چیزش می گذرد تا دو هزار کلیومتر آن طرف تر از مرزهای وطنش، در خاکی غریب، امنیت هم وطنان و مسئولینش را تامین کند. تا دیپلمات کشورش در کمال آرامش و متکی به قدرت او بتواند مذاکره کند. و آن مسئول زبان دراز دو هزار کیلومتر این طرف تر در قلب وطن در راحتی و امنیت بنشیند و ضمن زیر سوال بردن اصل و فلسفه کار همان بسیجی دهان به بدگویی باز کند و از این دم بزند که برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد!!!! برجامی که در تنها دلیل وجودی خودش یعنی لغو یکجای همه تحریم ها، مانده است. امان از دروغ و تزویر و دورویی… سید مرتضی جان! آری ماه بر هر دوی اینها می تابد چون اینجا دهکده جهانی است! تا بوده همین بوده؛ اعتراضی هم نیست. فقط یک دعا هست؛ و آن اینکه: خدایا برسان صاحب کار را… برسان آن آفتاب روشنگر و حق گستر را… برسان که او تنها کسی است که این دهکده جهانی را تبدیل به مدینه فاضله خواهد کرد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.