خرمشهرها در پیش است...

 

این جملات رهبر فرزانه وحکیم انقلاب اسلامی ، دو سال و هشت ماه پیش بیان شده. دوباره با دقت بخوانید:

جوانان عزیز! آینده برای شماست؛ شمایید که باید این تاریخ را با عزتش نگه دارید.
خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است؛ البته ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است. 95/3/3

در جنگ نظامی ، بعثی های عراقی و ایرانی ، از ویرانی خرمشهر آغاز کردند تا با ترساندن از ویرانی تهران ، کار انقلاب را یکسره کنند.

امروز ، خرمشهرهای دیگری در حال وقوع است. بعثی های ایرانی و غیر ایرانی ، اقتصاد و فرهنگ را ویران کرده اند تا با وعده آبادانی ، کار انقلاب را یکسره کنند.
این جنگ ، نه سر و صدا و دود و آتش محسوس دارد نه خیانت بعثی هایش را به راحتی می توان فریاد کرد. رزمنده های این عرصه ، روزی صد بار ترور می شوند و هر یکی که زمین می خورد ، جای آنکه ده نفر به کمک آیند ، صد نفر از همرزمانش می گریزند!

خرمشهر امروز ، پالرمو است. مجمع تشخیص و مجامع اهل تشخیص ، می توانند جهان آرای این میدان باشند. اگر نبودند ، نوبت جوانان است که آتش به اختیار ، “این تاریخ را با عزتش نگه دارند.”

ویرانی های خرمشهر امروز ، نوید آبادانی هایی است که “مُرجفون” وعده می دهند. خطرناک تر از صف گوشت یخ زده در ازای ارائه کارت ملی ، دعوت به صفی است که در آن خرمی شهر ، در ازای ازاله هویت ملی می فروشند.

پیش قراولانی که پیشاپیش ، هویتشان را پیش فروش کرده اند ، تاجران ورشکسته سکانس پایانی اند ، اگر جوان ها غافل نشوند از اینکه “خرمشهرها در پیش است…”

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.