خانوادگی سر جلسه امتحان!

یکی از مهم ترین وظایف والدین آرامش برقرار کردن در خانه است

زمانی که در هر خانه ای دانش آموزی هست که امتحان دارد به نوعی لازم است کل اعضای خانواده در حالت آماده باش باشند. پدر و مادر با فراهم کردن شرایط لازم برای مطالعه می توانند کمک موثری برای موفق شدن فرزندانشان در امتحانات داشته باشند و از میزان نگرانی های آن ها بکاهند.

فصل امتحانات برای دانش آموزان مثل فصل برداشت محصول برای کشاورزان است. این فصل از فراز و نشیب های خاصی برای دانش آموزان و والدین و حتی خواهر و برادرانش، تشکیل شده است. دانش آموزان با گذراندن مدتی از سال تحصیلی، باید امتحانی را بدهند که نشان دهنده ثمره تلاش آن ها در طول مدت یادگیری است. در این زمان محیط خانه دچار تغییراتی می شود، انگار خود پدر و مادر هم امتحان دارند. در این شرایط اگر والدین سعی کنند شرایط خانه را کاملا برای یک مطالعه مفید فراهم کنند، هم خودشان آرامش بیشتری دارند و هم فرزندانشان با دغدغه های کمتری می توانند مطالعه کنند. برخی اوقات سخت گیری های بیش از حد والدین در زمان امتحانات کاری می کند که دانش آموز یا از همه تفریحاتش بگذرد و یا اینکه با والدینش لج کند و درس نخواند. پس نقش اولیاء در زمان امتحانات، در موفقیت دانش آموزان بسیار تاثیر دارد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.