جشن میلاد امام رضا (ع)

مدرسه علمیه زینبیه(س) در تاریخ 12/5/96 به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) جشنی با حضور خانواده طلاب، اساتید و طلاب در مهدیه مدرسه برگزار نمود. در این مراسم، خانم جوزی ضمن تبریک این روز فرخنده گفت: با دقت در وقایع ایران اسلامی در سالیان متوالی می­توان به این نتیجه رسید که تمام پیروزی­های ما به پاس وجود نازنین امام رضا (علیه السلام) است که ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و به وظایف خود در قبال این امام همام واقف باشیم؛ ایشان در ادامه ابراز داشت: ما به عنوان شیعه واقعی، باید با زندگی­ نامه و ویژگی­های امام رضا(علیه السلام) آشنا شده و ایشان را الگوی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم. وی همچنین بیان داشت: یکی از صفات مشهور امام رضا غریب الغربا بودن حضرت است که دلیل این صفت را چند مورد دانسته اند از جمله: دوری از خانواده­ شان، دوری از قبر پیامبر گرامی اسلام(ص)، کم بودن یاران امام در زمان خفقان و دور شدن شیعیان از ایشان، اینکه شیعیان امام جواد(ع) را به عنوان فرزند امام تکذیب کردند، تحمیل ولایت عهدی توسط مامون که امام به این مساله راضی نبودند.

در ادامه خانم صیدی از مداحان موفق شهرستان به مولودی ­خوانی و مدیحه­ سرایی پرداختند و مجلس را مسرت بخش­ تر نمودند. از دیگر برنامه­ های این مراسم، تماس مستقیم با حرم مطهر امام رضا(ع) بود که شرکت­ کنندگان با حضور قلب، به فیض معنوی رسیدند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.