جریان نفاق رو به سقوط...

?? جریان نفاق رو به سقوط…

در این برهه حساس و نفسگیر که کشور جمهوری اسلامی ایران ، از طرف استکبار جهانی با انواع جنگ های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و روانی مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته است چرا برخی مسئولین به جای تلاش برای انسجام و وحدت ، دست به مسائل تفرقه انگیز می زنند؟
حقیقت امر این است که این سوال در جامعه کنونی به یک سوال جدی و اساسی تبدیل شده است.
سلسله بی ادبی های نمایندگان مجلس به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است . !
برگزاری جشن های مبتذل در دانشگاه ها از جمله دانشگاه الزهرا و برخی مراکز فرهنگی البته با حمایت مستقیم برخی مسئولین به وضوح دیده می شود!

این موضوعات را می شود از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داد .
بی حرمتی نمایندگان مجلس به صورت سریالی این فرضیه را برجسته می کند که ؛ در طول انقلاب اسلامی یکی از مظاهر قدرت نظام اسلامی اتکا به ارا مردم در انتخابات است که مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می کشد .
لذا جریانی در خارج از کشور از سال ها پیش مجری با چالش کشیدن این قدرت اثر گذار شده و با همراهی عناصری در داخل که نوعا نقاب به چهره دارند می خواهند مردم ایران را از حضور در انتخابات دلسرد ، و مقبولیت نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.
بعد از برگزاری هر انتخاباتی اولین واکنش رسانه های معاند اعتراف به حضور چشمگیر مردم در این صحنه ملی است.پس نیاز ان است با انواع جنگ های روانی جلو سیل عظیم مردم را سد کنند.
پس نتیجه این می شود که ؛ این حرکات نمی تواند بدونه برنامه باشد .

برگزاری کنسرت های مبتذل و ایجاد دغدغه های غیر متعارف مثل حضور بانوان در ورزشگاه ها و .،..،بخش دیگری از این ماجرا است .
اگر دولت مردان و مسئولین حقیقتا دغدغه خدمت دارند چرا به وضعیت معیشتی و شغلی قشر جوان توجه نمی شود؟
در اولویت قرار دادن برنامه های بی محتوا به اسم خدمت نه تنها قابل باور نیست بلکه توهین مستقیم به شعور مردم ازاده و سر افراز ایران است که در تمام مراحل پای ارمان های نظام اسلامی ایران ایستاده اند.
چندی پیش مقام معظم رهبری ، موضوعات قابل تاملی از سال ٩٨ بیان ، و مردم و مسئولین را به هوشیاری فرا خواندند.
با توجه به توصیه های معظم له ، اینگونه باید بیان کرد که ممکن است همه رخ داد ها زمینه ای از طرف جریانات همسو با مخالفین و معاندین نظام برای اجرای برنامه های خائنانه دشمن باشد!
شاید یکی از سخترین پیچ های تاریخی انقلاب در این سال اتفاق افتد که موجب ریزش بسیاری از خواص جامعه خواهد شد و همینطور کنار رفتن پرده نفاق وظاهر شدن چهرهای زشت و پلید افرادی که با بازی های منافقانه تا به امروز بر مسند قدرت نشسته و ظلم های بیشماری را در حق مردم و اسلام روا داشته اند.
این هم از اتفاقات طبیعی روزگار است که قطعا بایستی رخ دهد و صف انسانهای با تقوا و مخلص از شیاطین جدا شود.تا زمانی که شیاطین در میان مردم باشند جامعه روی ارامش نخواهد دید.
در نهایت توصیه حقیر به عنوان کوچکترین عضو جامعه اسلامی این است که ؛ با حفظ هوشیاری و بصیرت سیاسی و اعتقادى سنگرهای ارزشی وارمانی جامعه اسلامی را با تلاش و کوشش مضاعف حفظ ، تا به حول قوه الهی و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از این پیچ تاریخی با سربلندی عبور نماییم .
طبق وعده های صادقه امام خامنه ای مدظله العالی قطار انقلاب به سرعت درحال حرکت به سوی عدالت جهانی است پس پیاده شدن چند عنصر ضعیف النفس و حقیر نمی تواند مانع این حرکت باشد.که به فضل خدا پیروزی نزدیک است.
اللهم عجل لولیک الفرج

✍ محمدی همدانی ١٣٩٧/١٠/١

  • 5 stars
    تســـنیم
    نظر از: تســـنیم
    1397/10/09 @ 09:27:03 ق.ظ

    تســـنیم [عضو] 

    سلام خدا قوت
    إن شاء الله پیروزی نزدیک است به مدد و یاری خدا و حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.
    فقط کمی بصرت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری مشکلات را حل می کنه . پناه بر خدا.
    موفق باشی دوست خوبم.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.