به مناسبت هفته دفاع مقدس(دعوت از رزمنده جانباز)

با توجه به اهمیت یادآوری دوران دفاع مقدس و مقام یادگاران جنگ تحمیلی، مدرسه علمیه زینبیه(س) در تاریخ 5/7/95 به مدت یک ساعت ویژه برنامه­ای به همین مناسبت اجرا نمود. در این مراسم جناب آقای فارس روانبد جانبازی که مدت 35 ماه در جبهه­های حق علیه باطل حضور داشته و 11 ترکش خورده بود ایراد سخنرانی نمود که خلاصه­ای از سخنان ایشان به این شرح بود:

دو مدال در بارگاه خدا برای دو گروه در صدر اسلام مهیا شده است گروه اول مجاهدان رکاب پیامبر(ص) و گروه دوم شهداء هستند. در جنگ تحمیلی، شهدا به بهترین وجه ممکن امام را یاری رساندند و خود را تسلیم درگاه خدا نمودند. وی در ادامه بیان کرد: در زمان جنگ، ایران  با دنیا تقابل نابرابری را پیش رو داشت و اگر قدرت و یاری خداوند نبود، ایران در همان روزهای اول شکست می­خورد. ایشان همچنین نقش بانوان را در جنگ بی­بدیل دانست و بانوان را یکی از بازوان قدرتمند در کنار مردان معرفی کرد و طلاب را به پیروی از راه امام راحل(ره) و شهدا سفارش کرد و بر طلاب لازم دانست با دوران دفاع مقدس خصوصاً زنان شهیده آشنا شوند و خاطرات آن روزها را مرور کنند تا ان­شاالله خون این عزیزان پایمال نشود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.