🔷🔸حتما بخوانید و نشر حداکثری🔹🔶
⚜هیس، دلواپس ها فریاد نمی زنند…
👈این روزها از شمالی ترین روستاهای غرب کشور تا جنوبی ترین روستاهای شرق کشور،اکثرا منتقد جناب روحانی (دامت توفیقاته) شده اند. اما آقای روحانی، شما خود را ناراحت نکنید. آن ها نمی دانند که شما برایشان چقدر زحمت می کشید. صبح زود از خواب ناز بیدار شده و به استخر و سونای ریاست جمهوری می روید تا در آن جا با دوستان سیاست بلدتان برای کشور تصمیم بگیرید. چه جایی استراتژیک تر از استخر و سونا!!!

👈آن ها نمی دانند که جهان فقط همین کشورهای آمریکا و انگلیس و فرانسه هستند نه کشورهای دور افتاده ای مثل جیبوتی و….

نگرانی آن ها از قطع رابطه با عربستان هم الکی ست. از شما چه پنهان آنها نگران حج رفتنشان اند. می خواهند پول هایشان را بدهند اعراب بخورند! مگر ترک ها چه شان است؟! نمی دانند که می توانند بروند ترکیه و از امکانات آنجا استفاده کنند و به به و چه چه کنند که چه کشور اسلامی! پیشرفته ای!

تازه فکر می کنند هر کس به گوشمان نواخت باید ما هم آن ها را بزنیم! نمی دانند که اول باید ببینیم چه کسی زده؟ اگر آمریکا و انگلیس و فرانسه و سگ های قلاده شکسته ی آن ها زده باید طرف دیگر صورتمان را هم بیاوریم و بگوییم بزنید. محکم تر بزنید! اما اگر منتقدان داخلی زدند،سیلی که هیچ،باید با لگد هم نوازششان کنیم تا جرات نکنند دیگر انتقاد کنند. مگر نه؟

فکر می کنند رییس جمهور باید کار کند!! مگر شما کارگرید خدایی ناکرده. نمی دانند که شما آمدید 4 سال( زبانم لال، منظورم 8 سال بود) اربابمان باشید و با تشریفات و تجلیلات و تحقیرات و تشبیهات بی بدیلتان چشم منتقدانتان را درآورید و با لذت بردن شما ما هم کیفمان کوک شود.

آقای پرزیدنت! شما خود را نگران نکنید. آن ها الفبای روابط دیپلماتیک را نمی دانند.اینجا همه چیز خوب است و گل و بلبل.شما به فکر ریش های زیبایتان باشید تا احیانا رنگ آن کم و زیاد نشود و پیر به نظر بیایید.

👈با همین رویه شما سال 96 هم اکثریت قاطع آرا را مانند سال 92 به دست می آورید.مطمئن باشید.
آقا تنها نیست 👇👇👇

@aghatanhanist

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.