بیانیه 22 بهمن 1395

اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت، بصیرت، تدبیر و صلابت­اش می­بالیم؛ ماییم و انسان‌های بیدار و آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ ما هستیم و سردمداران کفر و الحاد؛ ما هستیم و نسلی نخبه و فرهیخته که آماج فتنه‌ها است؛ ماییم و هجوم نرم و شبیخون فرهنگی در جبهه‌های متعدد. اما ما همچنان می‌مانیم و با تمام حیله­ها، ترفندها وتوطئه­ها و فتنه‌انگیزی­ها و دروغ­‌‌افکنی­ های دشمنان اسلام، انقلاب و رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مقابله و مبارزه می‌کنیم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری به ویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دستیابی به دانش فضایی، تکنو و نانو تکنولوژی در تمامی زمینه­ها دفاع خواهیم کرد. حوزه علمیه زینبیه(س) شهرستان ایوانغرب ضمن اعلام حضور در صفوف یکپارچه و متحد مردم مومن و همیشه در صحنه کشور از عموم مردم آگاه و نستوه به ویژه طلاب حوزه­ های علمیه کشور عزیزمان ایران اسلامی دعوت می­ نماید برای خلق حماسه‌­ای تاریخی و ماندگار از مقاومت و پایمردی، بصیرت و هوشیاری انقلابی و میهن­ دوستی و ولایت ­مداری کشور ایران اسلامی، با حضور و شرکت گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22بهمن  1395 مشت محکمی بر دهان یاوه­ گویان و استکبار جهانی کوبیده و تمامی طرح­ها و نقشه­ های شوم پیدا و پنهان آنان را نقش بر آب کند.

  • وفائی نژاد
    نظر از: وفائی نژاد
    1396/05/03 @ 08:26:25 ق.ظ

    وفائی نژاد [عضو] 

    احسنت

  • 5 stars
    نظر از: متین
    1395/11/21 @ 07:07:21 ب.ظ

    متین [عضو] 

    سلام .
    سردار سلامی :
    همه مردم با کودکان 5 ساله خود در راهپیمایی22 بهمن شرکت کنند. حوادث اخیر نشان داد کودکان 5 ساله ما ژنرال‌های 5 ستاره هستند.
    همه می آییم ….

  • 5 stars
    نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر
    1395/11/21 @ 03:09:07 ب.ظ

    مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 

    اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می رسد.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.